Chcesz zamówić tłumaczenie? To proste!

Poznaj proces realizacji w pięciu prostych krokach!

1. Wyślij tekst

Wyślij nam tekst do wyceny. Można tego dokonać poprzez formularz wyceny dostępny na naszej stronie internetowej lub przesłać e-maila z załącznikiem na adres: kontakt@spectlumacz.pl

2. Odbierz wycenę

Zazwyczaj w ciągu 2 godzin skontaktuje się z Tobą nasz konsultant, przedstawi Ci koszty tłumaczenia oraz przewidywany termin realizacji. Wycena jest całkowicie darmowa i niezobowiązująca.

3. Zamów

Jeśli przedstawione warunki spełniają Twoje oczekiwania, przesyłasz do nas potwierdzenie złożenia zlecenia pocztą e-mail jeśli zamawiającym jest firma, a w przypadku osób prywatnych wymagana jest płatność z góry poprzez jeden z naszych wygodnych kanałów płatności.

4. Zrelaksuj się

Po otrzymaniu akceptacji wyceny bądź płatności, przystępujemy do realizacji zlecenia, o czym poinformujemy Cię mailowo. Gotowe tłumaczenie otrzymasz e-mailem w przypadku tłumaczenia zwykłego, bądź skany oraz oryginały dokumentów pocztą w przypadku tłumaczenia przysięgłego.

5. Zapłać

Za wszystkie usługi tłumaczenia wystawiamy faktury VAT. W przypadku firm płatność dokonywana jest przelewem na konto bankowe w ciągu ustalonego wcześniej terminu.

Dostępne są także w tym celu alternatywne kanały płatności: Karty płatnicze, Przelewy z konta bankowego online, Przekazy pocztowe, Przelewy24, PayPal